Seguiu-nos a:

Facebook Layar

Inici> Llistat de notícies> El Pla de Marketing arrenca abans de muntar la botiga online

El Pla de Marketing arrenca abans de muntar la botiga online

17 jul 2012

                 

El pla de màrqueting arrenca abans de muntar la botiga online. "No es tracta de pensar com vaig a vendre quan ja el tinc muntat, sinó com ho he de muntar per després posar-me a vendre", planteja Ana Macías, consultora Cecarm de Màrqueting de Continguts i sòcia de la consultora Crida Internet.

"El 75% dels usuaris, per exemple, consulta opinions de tercers abans de comprar un producte a la Xarxa Hem de saber com funciona el nostre producte o la nostra gamma de productes a Internet: si genera opinió o té tanta singularitat, que no influeix tant l'opinió com la imatge ", afegeix. Aquí haurem de veure què oferim: Som singulars? O hem de generar opinió per diferenciar-nos de la nostra competència?
Microsegmentar. "Si som capaços de segmentar el públic a qui anem a dirigir-nos, a qui hem orientat la nostra botiga online, els impactes que generarem dirigits a aquest públic seran molt més efectius. Si podem microsegmentar aquells grups que puguin reaccionar de forma diferent, a més de ser més efectius, podrem pressupostar per a una conversió més alta i controlar més les despeses de marketing" ,assenyala Macias

 

Seguiu-nos a:

Facebook
Mollet Impulsa, SL
Plaça Major, 1 - 08100 Mollet del Vallès (Barcelona) - Tel. 93 570 87 51