Seguiu-nos a:

Facebook Layar

Inici> Llistat de notícies> Marketing en Twitter

Marketing en Twitter

18 jul 2012

Les xarxes professionals, com Xing o Linkedin, i les verticals (al voltant d'una única temàtica) t'ajuden a arribar a un públic molt segmentat amb menys esforç que les generalistes.
Twitter és un món a part: combina gairebé a parts iguals oci i negoci, el primer que cal aclarir és que Twitter no és una xarxa social a l'ús, sinó més aviat una eina de comunicació en què es poden crear xarxes socials, tal com la defineix el seu fundador, Jack Dorsey .
 
PERFILS. El 42% del seu públic té entre 26 i 35 anys. Aquí predominen persones amb un perfil més professional i adult que en Tuenti, i un públic menys heterogeni que el de Facebook, amb un coneixement de les tecnologies i les tendències alt. Són persones que estan permanentment connectades, el 37% actualitzen els seus continguts des del mòbil.

AVANTATGES. La capacitat per buscar i trobar informació per temes (el que ajuda a segmentar molt bé) i la immediatesa dels missatges. Cada mes es realitzen 19 bilions de cerques d'informació a Twitter, el que la col · loca en la segona posició (només per darrere de Google). També és una xarxa molt oberta: els seus usuaris estan predisposats a contactar amb altres persones que no coneguin, sempre que els ofereixin bons continguts.

 

Seguiu-nos a:

Facebook
Mollet Impulsa, SL
Plaça Major, 1 - 08100 Mollet del Vallès (Barcelona) - Tel. 93 570 87 51